Blogi firmowe: wywiad Bankier.pl

Posted on

Czyli jak w tytule, polecam zainteresowanym: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Czy-polskie-firmy-sa-juz-gotowe-na-otwarta-komunikacje-2294255.html starałem się mówić z sensem ;D

bankier

 

5 myśli w temacie “Blogi firmowe: wywiad Bankier.pl

    itdlafirm said:
    27 czerwca 2011 o 4:27

    dobry wywiad, polecam

    Polubienie

    mwi4wp said:
    7 lipca 2011 o 11:14

    Widzę też pewien problem w klasyfikacji blogów firmowych. Czy blogiem firmowym będzie tylko blog zawierający informacje klasycznie przeznaczone dla klientów (tak jak we wspomnianym mbanku przerwy techniczne lub zmiany oprocentowania) czy też blogiem firmowym może być informacja o wewnętrznym życiu firmy, relacje ze spotkań integracyjnych, czy tak jak u mnie projekty, które nie wpadły do firmy, bo jak wycenić 10 minutową poradę rzuconą na degustacji wina, ale jednak poradę skuteczną i dającą efekty?

    Polubienie

    LingoLab.pl said:
    15 lipca 2011 o 7:26

    Szkoda, że ten blog nie jest aktualizowany na bieżąco.
    Blogi firmowe w Polsce są nadal niedocenianą formą komunikacji z klientami. A przecież firmy powinny słuchać swoich klientów i ulepszać swoje produkty, żeby klienci chcieli je kupować. Zajmuję się nauką języków obcych
    Zapraszam na mój blog firmowy http://lingolab.pl/blog
    i zachęcam do komentowania.
    Do zobaczenia na blogu!

    Polubienie

      Dominik Kaznowski responded:
      15 lipca 2011 o 10:06

      To taka swoista tradycja – przerwa pomiędzy konkursami. Ten blog jest aktywny przez pół roku – średnio od lipca (o, już lipiec!). Do lutego, marca, kiedy to ogłaszamy wyniki.

      Więc wkrótce czas na show 😉

      Polubienie

    LingoLab.pl said:
    18 lipca 2011 o 8:47

    Uszczkniesz rąbka tajemnicy jakie czynniki kwalifikują blogi do Waszej klasyfikacji ?

    Będziecie się skupiać na konkretnych branżach, pokazując jak blogi zmieniają pozycje danej firmy w internecie ? Będzie jakieś interesujące case study ? 🙂

    Czy będziecie brać pod uwagę kolejne stadia rozwoju blogów, czyli podcasty, videocasty, webinary ?

    Polubienie

Dodaj komentarz