Krótko i węzłowato

Posted on

Dokonałem drugiej aktualizacji zgłoszeń konkursowych. Uwzględniłem poprawki, dodałem zapominalskich, etc.

Właśnie.

Od czterech lat staram się aby ten konkurs był w miarę możliwości nieformalny, społeczny, a zatem zgodny z ideą social media (przynajmniej tak właśnie przeze mnie rozumianą). Spędziłem nad tym blogiem, konkursem i innymi rzeczami (seminaria, badania, konferencje i długo by wymieniać) wiele czasu.

I chciałbym aby tak pozostało

Dlatego nie zgłaszajcie już blogów. Termin już minął i prace rozpoczęły już osoby oceniające (studenci). Na zgłoszenia było parę miesięcy, etc, etc…

Działania takie jak:

  • zaczepianie mnie na Facebooku czy LinkedIn;
  • komentarze z prośbami;
  • poranne i późnonocne smsy do mnie;
  • próby zachęt i perswazji;
  • telefony do mnie;
  • maile;
  • pytania na konferencjach;
  • i wszelkie inne techniki pod ogólnych hasłem „czy jeszcze można”

Nie odniosą już żadnego skutku.

Wiem, że na mieście nie ma dużych plakatów z informacją o konkursie (ani banerów na Onecie), etc.

Jednak to, że ten konkurs nie jest promowany jest trochę działaniem celowym. Blogosfera to ekosystem. Jeśli firmy (czyli Wy) piszecie blogi – stajecie się częścią blogosfery, a jeszcze szerzej – częścią ekosystemu social media. Stąd wiedza o konkursie dociera sprawnie właśnie do osób, które śledzą życie blogosfery. Bycie przygodnym uczestnikiem tej społeczności przynosi takie właśnie skutki.

Dziękuję.

Advertisements

3 thoughts on “Krótko i węzłowato

    Jakub Zowsik said:
    16 Grudzień 2011 o 2:42

    Witam, w tym linku zgłaszającym:
    https://blogifirmowe.wordpress.com/2011/09/26/4th-edition-zgloszenia-do-konkursu-najlepszy-polski-blog-firmowy-roku-2011/
    zgłosiłem swojego bloga (wpis nr 66 z dnia 24 października) i mojego bloga nie ma w łącznym zestawieniu… Dlaczego ? Pozdrawiam, Kuba.

    Lubię

      Dominik Kaznowski responded:
      16 Grudzień 2011 o 3:14

      już zaktualizowane. prosiłem o weryfikację jakiś czas temu, widocznie umknęło przy robieniu listy zbieranej z różnych wpisów.

      Lubię

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s