Wyniki badania polskiej blogosfery firmowej 2009-2011

Posted on

Nic dodać nic ująć. Trochę się zeszło z wynikami, ale może komuś się przyda.

Reklamy

2 myśli w temacie “Wyniki badania polskiej blogosfery firmowej 2009-2011

    […] Kaznowski poddał analizie blogi firmowe w latach 2009-2011. Wyniki badania obejmują wiele ciekawych […]

    Polubienie

    Ryszard Kamiński said:
    1 sierpnia 2011 o 3:54

    Bardzo ciekawe badanie. Poinformowaliśmy o nim na blogu korporacyjnym Grupy TP. mam nadzieję, że będą kolejne edycje.

    Polubienie

Odpowiedz na Biznesowa blogosfera: W jakim celu blogują polskie firmy? | Social Press Anuluj pisanie odpowiedzi

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s