„Rzecz nie całkiem o eventach…” [recenzja]

Posted on Updated on

Siedząc i czytając poszczególne posty na Event News Blog o eventach, długo zastanawiałam się jak to ugryźć, co napisać, a na pewno jak przy tym pisaniu nie zasnąć… Miało być o eventach, rozrywkowo i przyjemnie, a tymczasem…

Blog ten tworzony jest od 2007 roku, przez Rafała Mrzygłockiego, który jest dyrektorem zarządzającym firmy Aram Multimedia. Firma ta, zajmuje się kompleksową audiowizualną obsługą eventów, konferencji, jak też programów telewizyjnych. Specjalizuje się w wynajmie sprzętu – telebimów wielkoformatowych, kurtyn LED, podłóg diodowych, ścian plazmowych, oświetlenia itp. Jak na dyrektora zarządzającego przystało, blog prowadzony jest w sposób schludny, przejrzysty i systematyczny- wpisy aktualizowane są średnio raz w tygodniu.

Znajdziemy tutaj troszkę odnośników, które przeniosą nas w świat samej firmy Aram Mulimedia, do forum eventowego, na którym można podzielić się uwagami odnośnie technologii eventowych – telebimów, laserów itp., do bloga Event Managers Club, który jest aktualizowany jedynie w informacje na temat konferencji, eventów i różnych wydarzeń branżowych. Za pomocą bloga można odwiedzić profil Pana Rafała Mrzygłockiego na portalu GoldenLine, jak również poczytać Fourlight International BLOG, który jest także blogiem o sprzęcie audiowizualnym, tyle że prowadzonym w języku angielskim. Poprzez Event News- Blog o eventach, mamy również łatwy dostęp do kanału filmowego Aram Mulimedia na YouTube, gdzie zamieszczane są krótkie filmy ukazujące możliwości sprzętu audiowizualnego na imprezach obsługiwanych przez firmę. Znajduje się tutaj także odnośnik do Blogu targów Promo Expo, który niestety donikąd nas nie zaprowadzi, bowiem nie działa. Blog daje nam możliwość czatowania live z samym założycielem oraz zadania mu nurtujących nas pytań, gdyby ktoś takowe posiadał. Połączony jest również z Facebookiem, Blipem, Twitterem oraz jest wyposażony w newsletter.

event_news

Blog ten, nie zaskakuje, nie szokuje, a nawet nie zadziwia. Jak sama nazwa wskazuje, powinien opowiadać o eventach, tymczasem znajdziemy tam jedynie mnóstwo informacji na temat sprzętu, który firma wynajmuje i używa przy organizacji imprez, pisanych dosyć specjalistycznym językiem, co może zniechęcić potencjalnego, nie znającego się na rzeczy czytelnika, nie każdemu bowiem znane są „trapezowe zniekształcenia Corner Keystone Correction, Power Zoom/Focus i LensShift czy też wysoka jasność 6.000 ANSI lumenów, kontrast 1000:1 i rozdzielczość natywna XGA (inne rozdzielczości interpolowane)”. Drugą połowę przestrzeni bloga, zajmują filmiki oraz zdjęcia z eventów obsługiwanych przez firmę, które stanowią już tę ciekawszą część. Pokazują możliwości sprzętu, a także są łatwe i przyjemne w odbiorze dla każdego szaraczka.

Blog jest zbyt sztywny, przewidywalny, momentami wręcz nudny… Brak w nim powiewu świeżości, który mogłyby wnieść luźniejsze posty np. odnośnie różnych zabawnych sytuacji zaistniałych podczas organizacji eventów, montażu sprzętu, awarii, jakie im się przydarzyły lub samych wydarzeń z życia firmy. Blog ten stworzony jest na wzór typowo firmowych, specjalistycznych blogów, takie na pewno było jego założenie, które też spełnia, jednak pozostaje odpowiedzieć sobie na pytanie, czy ta metoda skutecznie trafia do odbiorcy…

[Niniejsza recenzja jest częścią projektu „Blog jako narzędzie PR”. Recenzje i wywiady blogów mają służyć wymianie wiedzy i dyskusji na temat zastosowania blogów przez profesjonalistów PR w Polsce.]

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s