Konkurs: update

Posted on

Witajcie. Jak na razie mam już 95 arkuszy z ocenami blogów konkursowych. Czekam na pozostałe. Zapewne spędzę wtorkową noc na zliczaniu tego wszystkiego ;>

Przy okazji pozdrawiam blogerów firmowych których spotkałem na Blog Forum Gdańsk w ten weekend. Prowadziłem tam panel o blogach firmowych – mam nadzieję, że organizatorzy udostępnią nagranie wideo panelu, wtedy je wrzucę na bloga (miejscami było gorąco 😉

Jutro jestem na konferencji „Social Media Standard” – więc może i tam się z kimś spotkam (zawsze real, to real).

Przypominam wszystkim, i od razu zapraszam na seminarium dotyczące blogów firmowych, na 20 stycznia do Wrocławia. Spotkanie odbędzie się w ramach Social Media Day. Więcej szczegółów podam po rozwiązaniu konkursu (rączki mam tylko dwie ;D

2 thoughts on “Konkurs: update

    Mikołaj said:
    15 grudnia 2010 o 1:34

    Witam,
    Kiedy możemy spodziewać się wyników? 🙂

    Pozdrawiam,
    Mikołaj

    Polubienie

    Ryby akwariowe said:
    15 grudnia 2010 o 10:05

    Przyłączam się do zapytanie kiedy wyniki ;-).

    Polubienie

Skomentuj

