Nie zawsze pisanie bloga firmowego ma sens

Posted on

Dlaczego? Cóż, obserwując podejście firm do komunikacji coraz częściej zauważam, że kultura firmy ma przełożenie na blogi. Zresztą to nic nowego. Ale to dosyć symptomatyczne, że firmy na fali nowości jakimi są blogi firmowe nie dostrzegają, że nie są one same w sobie lekiem na całe zło komunikacyjne.

Blog firmowy nie zmieni wizerunku firmy w jakiś magiczny sposób. Jeśli kultura wewnętrzna w firmie jest jaka jest, to wcześniej czy później wyjdzie to na blogu. Czasami na pierwszy rzut oka (po pierwszej rozmowie czy wizycie w firmie) da się powiedzieć, czy w ogóle pomysł na bloga jest trafiony.

Advertisements

2 thoughts on “Nie zawsze pisanie bloga firmowego ma sens

    karol said:
    26 Maj 2009 o 11:16

    to i ja może trochę od siebie… 🙂

    czy blog w firmie jest tak naprawdę potrzebny?
    http://tspot.pl/news/czy-blog-w-firmie-jest-tak-naprawde-potrzebny/

    blog produktowy? niekoniecznie!
    http://tspot.pl/news/blog-produktowy-niekoniecznie/

    Lubię

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s