State of the Blogosphere 2008: definicja blogera firmowego

Posted on Updated on

Technorati, czyli największy na świecie agregator blogów, opublikował właśnie swój coroczny raport o stanie blogosfery. W raporcie z badania uwzględniono także osoby, które piszą w imieniu lub na rzecz firm.

Technorati w ten sposób określa blogera firmowego:„Corporate (blogger): blog for your company in an official capacity „

blogerzy firmowi
blogerzy firmowi

Jak widać na poniższym schemacie, według Technorati, na świecie aż 12 proc. blogerów to osoby piszące w sposób oficjalny bloga o sprawach firmowych. Oznacza to, że przy ogólnej liczbie 133 milionów światowych blogów, na blisko 16 milionach pisze się o sprawach zawodowych. Co więcej, każdego dnia na świecie publikowanych jest ponad 100 tysięcy wpisów w imieniu firm!.

Respect.

Zresztą w raporcie jest więcej ciekawych rzeczy.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s